Відбувся тренінг «Метод групової дерефлексії при роботі зі студентами для стилізації психо-емоційного стану та профілактики розладів невротичного спектру»

25 січня 2024 р. за співпраці з Інститутом обдарованої дитини педагогічні працівники коледжу мали можливість узяти участь у тренінгу «Метод групової дерефлексії при роботі зі студентами для стилізації психо-емоційного стану та профілактики розладів невротичного спектру», який проводила Мілєна Міленіна - кандидат філологічних наук, антрополог, логотерапевт, керівник відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПНУ.

Мета заходу - ознайомлення з інструментом логотерапії (психотерапії Віктора Франкла) як дієвим механізмом профілактики психоемоційних деформацій і одним із методів терапії, принагідної для застосування як у широкому колі (від шкільного до родинного), так і спеціалізованому.

Учасники заходу мали можливість ознайомитися з основними принципами логотерапії та екзистенційного аналізу (школа психотерапії Віктора Франкла), поглядами логотерапії на природу людини; зі здатністю особистості до самотрансцеденції та самодистанціювання; роллю гіперрефлексії та дерефлексії за воєнного часу; з програмою методу групової дерефлексії як інструменту роботи з емоційною неможливістю впоратися з емоціями: імпульсивністю, нездатністю розуміти те, що відчувається, імпульсивною або саморуйнівною поведінкою.

Під час заходу учасники мали можливість попрактикуватися в інструменті дерефлексії як дієвому методі надання особистості можливості відчути силу власної волі.

Дякуємо пані Мілені за змістовний, цікавий захід.