З 26 лютого по 2 березня 2018 року в Коледжі інформаційних систем та технологій ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» відбулась ІІ наукова Інтернет-конференція «ПІДПРИЄМСТВО ТА ПІДПРИЄМНИЦТВО: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ».
У конференції брали участь студенти-випускники нашого коледжу спеціальності «Економіка підприємства», групи Е-31, Гордієнко Марк і Шевченко Микола, під керівництвом наукових керівників Гальмакової Н.Б. та Харченко І.Г. Учасники конференції розповідали про сучасні тенденції в інтернет-маркетингу та їх практичне використання.
Шевченко Микола показав, як правильно оптимізувати внутрішню структуру сайту та його контент, аби у пошуковій видачі він стояв на перших місцях. Особливу увагу він звернув на переваги даної оптимізації для розвитку бізнесу: «Пошукова оптимізація – це безкоштовний потік потенційних клієнтів. Чим вище сайт знаходиться в пошуковій видачі, тим більше людей заходять на нього, що збільшує продажі, а отже і прибуток компанії. І навіть за рекламу платити не потрібно!».
Гордієнко Марк детально розповів про тренд інтернет-маркетингу, а саме про автоматизовані воронки продажів, які допомагають бізнесу не втрачати потенційних клієнтів, які не купили зараз, а «підігрівати» їх на покупку.
«Основная ідея автоворонки, - розповідав він, - полягає в автоматизації багатьох маркетингових процесів, що розвантажує менеджерів з продажів, а також у своєрідному «прилипанні» до потенційного клієнта. Якщо він не зацікавився продуктом зараз, то можна запропонувати йому щось інше, або поспілкуватися з ним за допомогою безкоштовного корисного контенту і познайомити його з компанією»
Учасники мали змогу познайомитись один з одним, поспілкуватися та подискутувати по темам доповідей. Було багато питань та обговорень, що свідчить про цікавість та актуальність висвітлених тем.
Доповідачам та учасникам конференції була вручена похвальна грамота та сертифікат учасника!