З 26 лютого по 2 березня 2018 року в Коледжі інформаційних систем та технологій ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» відбулась ІІ наукова Інтернет-конференція «ПІДПРИЄМСТВО ТА ПІДПРИЄМНИЦТВО: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ».
У конференції брали участь студенти-випускники нашого коледжу спеціальності «Економіка підприємства», групи Е-31, Гордієнко Марк і Шевченко Микола, під керівництвом наукових керівників Гальмакової Н.Б. та Харченко І.Г. Учасники конференції розповідали про сучасні тенденції в інтернет-маркетингу та їх практичне використання.
Шевченко Микола показав, як правильно оптимізувати внутрішню структуру сайту та його контент, аби у пошуковій видачі він стояв на перших місцях. Особливу увагу він звернув на переваги даної оптимізації для розвитку бізнесу: «Пошукова оптимізація – це безкоштовний потік потенційних клієнтів. Чим вище сайт знаходиться в пошуковій видачі, тим більше людей заходять на нього, що збільшує продажі, а отже і прибуток компанії. І навіть за рекламу платити не потрібно!».
Гордієнко Марк детально розповів про тренд інтернет-маркетингу, а саме про автоматизовані воронки продажів, які допомагають бізнесу не втрачати потенційних клієнтів, які не купили зараз, а «підігрівати» їх на покупку.
«Основная ідея автоворонки, - розповідав він, - полягає в автоматизації багатьох маркетингових процесів, що розвантажує менеджерів з продажів, а також у своєрідному «прилипанні» до потенційного клієнта. Якщо він не зацікавився продуктом зараз, то можна запропонувати йому щось інше, або поспілкуватися з ним за допомогою безкоштовного корисного контенту і познайомити його з компанією»
Учасники мали змогу познайомитись один з одним, поспілкуватися та подискутувати по темам доповідей. Було багато питань та обговорень, що свідчить про цікавість та актуальність висвітлених тем.
Доповідачам та учасникам конференції була вручена похвальна грамота та сертифікат учасника!






Київський коледж комп`ютерних технологій та економіки