Урядовий контактний центр оголошує набір на вакантну посаду Консультанта call-центру!

Ми в пошуках консультанта колл-центру для укомплектування нашого дружнього колективу!

Урядовий контактний центр — державна установа, яка більше 13 років тримає руку на пульсі країни, а зараз, в цей важкий для країни час, робить надможливе для опрацювання максимальної кількості звернень громадян.

Якщо тобі відгукнуться наші цінності, ми раді будемо бачити тебе в нашій команді!

Обов’язки:

  • прийом дзвінків, які надходять на урядову «гарячу лінію»
  • надання консультацій, довідкової інформації та реєстрація звернень громадян
  • інформування громадян про стан раніше зареєстрованих звернень

Які якості та професійні навички для нас важливі:

  • небайдужість до проблем громадян України
  • повна або базова вища освіта
  • грамотна і чітка дикція
  • швидкодрук
  • вміння вести розмову по телефону
  • вміння працювати з великим об'ємом інформації
  • уважність
  • стресостійкість
  • здатність до швидкого засвоєння інформації
  • впевнений користувач ПК та Google-сервісів
  • вільне володіння державною мовою

Умови праці:

  • Графік роботи — з 9 до 18 (5/2), з 8 до 20 (2/2), нічні зміни;
  • Соціальний пакет
  • Заробітна плата від 8 000 до 15 000 грн.

Головні наші цінності:

  • Дружній колектив та довірливі відносини
  • Ми цінуємо час та вміємо навчати
  • Ми працюємо з унікальними сервісами та майже з усіма органами влади, в майбутньому ви зможете стати спеціалістом достатнього рівня з високим рівнем обізнаності в законодавстві та стресостійкісті.

Посилання на сайт Урядового контактного центру (для ознайомлення) - https://ukc.gov.ua/

Посилання на вакансію - https://robota.ua/company3326412